Translate

dimarts, 22 de maig del 2012

Oli en un llum

Estic mig marejada, no és que em falti sucre, en porto molt d'acumulat, no em fa falta sang, avui no n'he pas anat a donar, per tant aquesta no n'és la causa....

la causa, 

la causa,

m'agrada molt observar i veure constància i metodologia.

M'agrada relacionar la menta i les fulles dels arbres

M'agrada la sensació de veure el món des d'altres perspectives.

M'agrada estar ben acompanyada.

M'agrada llegir infinitat de temes.

M'agrada  quan de sobte se m'apareixen davant meu llums, colors, olors,...

M'agrada sentir la música que fan mil  veus diferents en un espai tranquil que a la vegada no para.

M'agrada relacionar un moble i un llum en una porta d'armari i un llum

M'agrada tenir ulls al clatell.

M'agrada! 

M'agrada sentir la respiració accelerada

M'agrada sentir, tocar, palpar, olorar, escoltar, ...

M'agrada fer ús de tots els sentits que la natura en ha regalat.

M'agradaria......

M'agradaria saltar una "valla"

M'agradaria saltar la meva "valla".

M'agradaria saltar la meva "valla muntanyenca"

M'agradaria convertir la meva "valla muntanyenca en..."

M'agradaria convertir "aquesta refotuda "valla  muntanyenca" anomenada TIMIDESA

Vull i necessito convertir la Valla Timidesa en una Vall Riuenca.

És fàcil, molt fàcil, fàcil, fàcil, molt molt fàcil..
fàcil fàcil, fàcil......fàcil.... és molt fàcil.... molt, tant que ... fàcil, fàcil fàcil fàcil fàcil... molt molt molt
fàcil fàcil... il fà, cilfà, fàcil molàf filàs fàcil... MOLT FÀCIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada