Translate

dimecres, 23 de maig del 2012

Preguntes, tantes preguntes...

Sóc una persona, una dona.

A vegades m'encego, però estic tan cega?

No entenc el món, no entenc res de res. 

El que depèn de mi ho puc portar a bon terme.

No he faltat mai el respecte a ningú, o almenys ho he intentat.

No tinc perquè amagar-me.

I no ho faré pas, però no puc evitar sentir-em com em sento en cada moment.

Les coses m'afecten, molt i no puc evitar-les. Els sentiments són els que són, no els tries, et vénen quan menys t'esperes.

Perquè reaciono com reacciono?

Em falla la intuïció?

Veig coses que no són o sí? O què vull veure? Algú em veu?

Algú em mira i em veu?

Em veus?

Què veus quan em mires?

Qui em mira?

Com és que ....

Estic destinada a caminar sola? No vull caminar sola.

Me n'alegro molt per tu, però i jo què?

Sóc egoïsta?

Tinc necessitat d'explicar-ho al món que no l'entenc, ....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada