Translate

dimecres, 7 de maig del 2014

Disculpi’ m vostra majestat,
per no haver-la avisat amb anterioritat.
Just fa cinc minuts que he arribat 
i només quatre coses m’han passat

Per la porta he entrat,
pel fet d’haver fitxat.
Abans l’escala no he pujat
les claus allà he penjades he deixat
per tal de tenir-ho tot preparat.

Les ulleres a sa caixa he endreçat,
perquè a l’interior no està pas assolellat,
i les blanques correctament m’he col·locat,
havent els vidres, evidentment, netejat.
La caixa, per suposat, 
al racó de la bossa de mà he endreçat.

Fins a l’oficce m’he encaminat,
amb la nevereta amb el dinar, com per calaixos, endreçat,
i que aquest matí  m’he preparat,
en el transcurs l’exercici de l’esmorzat.
Perquè abans no les 9h han tocat
Unes poques piscines he travessat,
Quantes?  pas que li ha importat.
Els que em coneixen ja en saben aproximadament la quantitat
Ah! i el dinar no només per mi ha estat.
I ja sap, que tot al seu lloc he deixat.
No suporto el marbre embadurnat.

Varis entrebancs pel camí m’he trobat,
Sort que una petita quantitat de gasolina he pagat.
Entre parèntesis: abans d’haver esmorzat,
i que a una ràdio se'ls hi ha quedat tot penjat
cosa que és el que m'hauria passat
exacte: s'hauria quedat tirat.

Que no li he ensenyat quins han estat?
Disculpi’m altre cop que no l’hagi fotografiat,
feina tenia a estar pel tractor que m’he trobat.
A més tampoc no li he enviat;
i si per aquelles coses pel camí m’hagués quedat.
pas que podria haver-la trucat.

En algun moment l’ordinador d’aquí he engegat,
perquè aquest va a més velocitat
perquè amb el mòvil no ho he mirat
ja que fa un mes que està “a hores d’ara” requisat.

Un segon la càmara, que amb mi ha arribat,
l'he engegat i la bateria he comprovat,
Unes poques paraules he teclejat,
com ja s’ha comprovat.

Evidentment m’he sobresaltat;
per poc el meu cap surt disparat,
i contra el sostre s'hagués esclafat.
Disculpi’m que tot això no li hagi al moment explicat:
només fa 5 minuts fa que he arribat.

Altres vegades sóc jo la que m’he esperat.
I si tard he arribat, crec que l’he avisat.
El pròxim cop un megàfon portaré incorporat,
així des del carrer, sabrà que ja he aparcat.
I com Romeu, pel balcó, amb tot el que he portat
faré un escalat que serà de tipus relliscat, o amb peus de gat
I quan ho faci serà perquè algú m’ ho haurà ensenyat.

Ara no sé si aquest recitat,
El puc considerar acabat
I el lector, què deu haver pensat de tot plegat?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada