Translate

dilluns, 28 de maig del 2012

Més preguntes i algunes paraules

Què és el que ens defineix?

El que fem?

El que diem?

El que som? però el que som és el resultat del que hem viscut o del que recordem del que hem viscut?
Ho recordem tot tal com ha passat? o pel que més ens ha impactat?

Què és el que recordem?
Recordem detalls o recordem el que hem sentit (emocionalment parlant i/o tb d'oïda) davant d'aquests detalls? Com ho podem discernir?

Però representa que som éssers racionals i que aprenem dels errors, sí...... i ho podem canviar i millorar....intentant ser millors persones....


A vegades fem coses que poden ser estranyes per d'altres....

A vegades explico coses i hi ha persones que m'escolten, per què ho fan? Això sí, no són pas totes les persones que et trobes pel camí, només algunes..... 

Llavors em pregunto, què em generen aquestes persones perquè els hi expliqui les coses més inversemblants? I aquestes persones resulta que els agrada la meva companyia.... 

M'enrotllo molt, com una persiana, i així els ho dic...."ostres, ho sento, m'enrotllo com una persiana... ja m'ho diuen les meves amigues"... i llavors penso : ei tinc amigues, sabeu com n'arriba a ser d'important aquesta paraula?¿? igual que FAMÍLIA.  

No només són paraules.

És molt més......

Senzillament és quan ets. 
I ets qui ets per ells. 
I ells són tu

Ets.

Són. 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada