Translate

dimarts, 25 de setembre del 2012

Ets de lletres o de números?



Un camí en forma de meandre. 

L'escola d'art va ser un gran encert, però a l'hora de decidir on havia d'anar a posteriori, hauria necessitat un any més per saber ben bé què volia fer. Vaig tenir un petit moment de dubte, que es va reflexar en el projecte que es fa a 2n de batxillerat. Em vaig clavar una espina i en cert manera em vaig derrumbar jo mateixa. I després d'aquesta mena de càstig autoimposat, en lloc de parar-me un moment buscar què volia em van fer una pregunta que va ser si a mi m'agradaven els llibres. I sí m'agraden molt els llibres. Però no és una raó per fer biblioteconomia, on tampoc es pot dir que llegeixes llibres, sinó que, et dónen les eines per saber com buscar informació, on anar-la a trobar, quines paraules són les més adequades per trobar el que vols buscar, i sobretot la catalogació i la indexació, és a dir: ordenar. 
Sabeu què volen dir les lletres i números que posen al llom dels llibres a la biblioteca? exacte. Els números es refereixen a conceptes.
 Cada número es refereix a una temàtica. 

Com més llarg és aquest codi més específic és el document. 

Sincerament, ara mateix no us sé dir el significat, ho hauria de buscar, però n'hi ha prou en anar a una biblioteca i demanar al personal que hi treballa quins documents vols trobar.

Per cert, una dada petita i sense importància.
A primer (segon semestre) hi havia una assignatura de catalogació i indexació, la introducció. I a segon (en el primer semestre) hi havia el desenvolupament d'aquesta. 
Ho tens clar eh? val. Aquí ve lu "bo" del cas. L'assignatura de primer la vaig aprovar a la 4a convocatòria. L'altra la vaig a provar a la 1a. Teníem una gran mestra, de la mateixa comarca on visc. Preguntar afirmativa: rarament curiós.

Ara que hi penso...hi ha un grup de música que es diu 4rt 1a ...

A segon ja vaig tenir clar que allò no era per mi, però què era per mi? No ho sabia pas! 
Vaig fer el que m'estaven ensenyant:  
BUSCAR i FER LLISTES, que si disseny gràfic, estilisme, joieria, maquillatge....quines escoles hi havia: BAU, ELISAVA, ESDI, MASSANA....  
mirar preus... 
CONY QUE CARES!!!!.... perdoneu l'expressió però són molt cares les privades eh? és matrícula, més mensualitat, més material.... CLP!!!!

Paral·lelament anava amb tren, o estava a un pis... és una altre història... La cosa seria que col·leccionava bitllets de tren. I què es fa amb un minipaperet d'aquestes característiques? 

DIBUIXOS    I    NINOTS

I no sé quin dia va ser, de debò que no en tinc ni la més remota idea que ho vaig tenir clar. 
MODA BARATA!...  em refereixo que només es paga matrícula i el material que quedi clar.... no doubt plis!!
I és així com vaig anar a parar a la Llotja. 

Això sí abans de començar vaig estar uns mesos, diguem el primer semestre del 2005 anant  amb una modista. I em va ajudar a portar a terme el meu primer conjunt, que encara tinc.
Ara fa poc va venir el primer convidat d'aquest temporada, i em vaig vestir amb una part d'aquest. Però té una part de dalt que no és blanca,
 però que no és per dur-la a mercat....
i tampoc a l'hivern meteorològicament parlant...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada