Translate

dimarts, 7 d’agost del 2012

a la planxa o arrebossat? una mica de cada.

Buscant un foto n'he trobat d'altres, del 2010, però no estic segura si la que buscava ho és o no...


s'ha d'experimentar per saber-ho. 
No es pot fer servir només la vista o només la oïda o només el gust, o l'olfacte o el tacte.
El conjunt global ronda la perfecció, des de la meva experiència en aquest petit racó, on tothom és benvingut.


Per mi no existeix la perfecció
Per això existeix la conversa
amb molt d'amor 

 quin gust té? Dolç? Salat? Aspre? Picant?, ep.. aspre no és un tacte?
 …..jo trobo la cervesa aspra, com si llepés nosé, ara no se m’acut…lleparieu una paret d’una casa enguixada sense polir ni pintar? Evidentment fent servir els materials utilitzat en la construcció d’una casa… Oi que no? No sé com explicar-ho, ara
que si sentiu olor de xocolata,  vol dir que en aquella paret hi ha cacau. Per tant us atrau la olor, no el gust, ni la vista, ni el tacte…….
i no m’agrada aquest tacte, però hi ha gent que és aspra, 
Com es pot descriure una persona que és aspra? Em sembla que ja ho sabeu, però a veure qui és el que s’atreveix a descriure-ho?
 Hi ha algú que tingui el cap prou clar com per posar exemples?

Ja vaig dir que podeu comentar el que volgueu? Perquè no ho feu?

Agraeixo a les 3-4 persones que han comentat lliurement,
Gràcies per dir-me el vostre nom, gràcies per compartir la vostra opinió, gràcies per tenir una conversa. GRÀCIES!

 
I em falta un:
Les olors es diu:
 mmm quina bona olor! (què estic olorant?)
o bé
…..eecs… quin pudor, ai uix quin fàstic, però què han tirat?,  (han tirat? què és tirar?) 


O sigui que hi ha bones olors, agradables  i males olors, desagradables.
Però vès per on si no tens olfacte no notes el gust del que menges. 
L’olfacte
 NO ES POT VEURE  NI BEURE,  ho sents, és el tacte a dins, dins teu, i com que no ho veus no ho pots tocar, no el pots sentir (oïda)

D’on es treu aquest ingredient?,
Però és un ingredient?
o és un link visual?
o un link visual-mogut?
Però aquests noes poden ni olorar-tastar.

M’encanta la olor del cafè acabat de fer, però sol el trobo massa aspre, hi poso llet i una miqueta de d’edulcorant (sigui sucre blanc, moreno, stevia o si no hi ha res més sacarina) 
I pot ser calent o amb gel.
5 sentits oi?
Vista,
Oïda,
Tacte
Gust-olfacte
i-el-cinquè.

 

No 4, cosa que em fa pensar amb els vehicles a 4 rodes com ara els cavalls i les sumeres, les carretes per transportar un pi a finals d’any, els cotxes, els quads…


I he dit escric, un cop ho he escrit i ho he donat a conèixer al món (i cada persona és un món, ), ja no és meu, tal com diuen els cantautors, en el moment que algú ho troba i ho mira, cadascú s'ho fa seu. 
no la feu servir l'expressió, ooo és que aquesta cançó, sóc jo....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada